Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

10.11.2022 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzezinach ogłasza nabór na stanowisko Kierownik Dziennego Domu „Senior+” „Lawendowy Zakątek” w Brzezinach

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzezinach

ogłasza nabór na stanowisko

Kierownik Dziennego Domu „Senior+” „Lawendowy Zakątek” w Brzezinach

I. Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2268 ze zm.),
  2. co najmniej 5-letni staż pracy, w tym minimum 3 lata pracy w pomocy społecznej,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. stan zdrowia umożliwiający zatrudnienie na ww. stanowisku,
  6. obywatelstwo polskie
  7. doświadczenie zawodowe w pracy z osobami starszymi.

II. Wymagania dodatkowe:

  1. wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: pedagogika, socjologia, praca socjalna, psychologia lub innym w zakresie nauk społecznych;
  2. umiejętności w zakresie animacji społecznej;
  3. znajomość metod pracy i aktywizacji osób starszych;
  4. podstawowa znajomość przepisów prawa w zakresie m.in.: ustawy o pomocy społecznej, przepisów o ochronie danych osobowych;
  5. umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących;
  6. wysoka kultura osobista;
  7. dyspozycyjność;
  8. komunikatywność, sumienność, obowiązkowość oraz uczciwość;
  9. dodatkowe kursy i kwalifikacje, które mogłyby przyczynić się do podniesienia jakości pracy na w/w stanowisku;
  10. doświadczenie w pozyskiwaniu środków i rozliczaniu projektów, w tym projektów unijnych;
  11. znajomość obsługi komputera;
  12. prawo jazdy kat B.

III. Zakres podstawowych zadań:

  1. prowadzenie dokumentacji Dziennego Domu „Senior+” w szczególności: regulaminy, listy obecności, dokumentacja uczestników dziennego domu oraz osób prowadzących zajęcia;
  2. ustalanie i realizacja rocznego budżetu Dziennego Domu „Senior+”;
  3. sporządzanie sprawozdań i rozliczeń finansowych Dziennego Domu „Senior+”;
  4. prowadzenie zajęć z seniorami, zgodnie z harmonogramem pracy;
  5. organizowanie pracy w Dziennego Domu „Senior+””;
  6. motywowanie seniorów do wspólnego spędzania czasu wolnego;
  7. animowanie współpracy międzypokoleniowej;
  8. zaspokajanie potrzeb edukacyjno-rozwojowych uczestnikom Dziennego Domu „Senior+” ;
  9. tworzenie warunków sprzyjających samorealizacji oraz wykorzystania wiedzy i umiejętności osób starszych, pensjonariuszy Dziennego Domu  „Senior+”;
  10. dbanie o bezpieczeństwo i zdrowie pensjonariuszy Dziennego Domu  „Senior+”;
  11. utrzymywanie kontaktów z rodzinami pensjonariuszy Dziennego Domu  „Senior+”;
  12. współorganizacja i udział w wydarzeniach kulturalnych/ integracyjnych oraz spotkaniach okolicznościowych dla uczestników Dziennego Domu  „Senior+”;
  13.  reprezentowanie członków Dziennego Domu „Senior+” na zewnątrz oraz nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z instytucjami współpracującymi;
  14. współpraca z organizacjami pozarządowymi, a także z innymi instytucjami w realizacji zadań kierowanych do seniorów;
  15. tworzenie planów pracy  Dziennego Domu  „Senior+’  i ich realizacja;
  16. poszukiwanie form współpracy z instytucjami kultury itp.;
  17. prowadzenie dokumentacji z organizowanych spotkań, warsztatów, prelekcji, wykładów, wycieczek, wyjazdów, itp.;
  18. przygotowywanie sprawozdań z działalności  Dziennego Domu  „Senior+”;
  19. wnioskowanie o środki pozabudżetowe lub/i unijne na realizację działalności Dziennego Domu  „Senior+”;
  20. dokonywanie zakupów niezbędnych do funkcjonowania Dziennego Domu  „Senior+”, opisywanie faktur obrazujących poniesione koszty;
  21. prowadzenie wszelkiej korespondencji  Dziennego Domu  „Senior+”;
  22. przyjmowanie formularzy i deklaracji od uczestników Dziennego Domu  „Senior+”  oraz prowadzenie list obecności, a także dokumentacji osób prowadzących zajęciaw ramach działalności Dziennego Domu  „Senior+”;
  23. promocja działań  Dziennego Domu  „Senior+”;
  24. odpowiedzialność za powierzony sprzęt i środki finansowe;
  25. rozwiązywanie wszelkich problemów, które mogą wystąpić w trakcie działania  Dziennego Domu  „Senior+”;
  26. przestrzeganie tajemnicy służbowej, w tym zapisów wynikających z Ustawy o ochronie danych osobowych;
  27. wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego dotyczących funkcjonowania  Dziennego Domu  „Senior+”.

 

IV. Warunki pracy:

  1.  rodzaj umowy: umowa o pracę w wymiarze ½ etatu od dnia 01.12.2022 r.;
  2.  miejsce wykonywania pracy: siedziba Dziennego Domu  „Senior+”  w Brzezinach;
  3. praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, nie istnieją bariery utrudniające wykonywanie pracy;
  4. w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%;

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. CV z opisem dotychczasowej pracy zawodowej;
  3.  kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5.  kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  6. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  7. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  8. własnoręcznie podpisana klauzula dotycząca danych osobowych RODO;
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  10. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych;
  11. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  12. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

VI. Termin i miejsce składania dokumentów:

Termin: do dnia 25 listopada 2022 r.  do godz. 9.00    (decyduje data wpływu).

Miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzezinach, ul. 1000 -  lecia 8, 62-874 Brzeziny pokój nr. 17.

Zamknięta koperta z dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika Dziennego Domu  Senior+ w Brzezinach”.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. dokumenty, które wpłyną niekompletne lub po upływie wskazanego terminu nie będą rozpatrywane;
  2. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Brzeziny (https://bip.brzeziny-gmina.pl/)  oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Brzeziny a także na stronie Biuletynu Informacji Publicznej  Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzezinach (https://bip.gopsbrzeziny.pl) .
  3. Po zakończeniu procedury naboru, osoby, które nie zostały zatrudnione będą mogły odebrać swoje dokumenty aplikacyjne w godzinach pracy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzezinach.
  4. Postępowanie konkursowe prowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzezinach.

Etapy rekrutacji:

I etap – zapoznanie się Komisji Konkursowej z dokumentami złożonymi przez Kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy Kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu.

II etap – rozmowa kwalifikacyjna

Wszelkich informacji w powyższej sprawie udziela Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzezinach Pani Patrycja Sadowska pod nr tel.: 62 76 98 778.

 

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 10.11.2022
Dokument wytworzony przez: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Patrycja Sadowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 listopada 2022 12:28
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krystyna Chumieja
Ilość wyświetleń: 465
10 listopada 2022 14:34 (Krystyna Chumieja) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
10 listopada 2022 14:33 (Krystyna Chumieja) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
10 listopada 2022 12:33 (Krystyna Chumieja) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany